"Bah-cka bah-bbas bah-cksäck..."



Jag har varit sjuk den senaste tiden. Så sjuk som jag inte trodde att jag kunde bli utan att trilla av pinn. Jag har haft luftrörskatarr som inte blev bättre av att inte ligga i sängen de senaste två veckorna. Så prova inte det. Prova inhalation, injektion, örtbrygder eller andra dygder - men gör det i sängen.

Men jag är bättre nu intalar jag mig själv medan jag sippar på en whisky som smakar vatten och lyssnar till flöjtsången i mina luftrör. Lite som när det susar i vassen. Rogivande och tårdrypande vackert. Det är endast för att jag blir så rörd av melodin som jag behöver snyta mig var tredje sekund. Endast.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det börjar ta sig! :)



hur länge satt du med photoshop för att få ihop den där bilden???

2009-04-21 @ 20:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0