Nej, om man skulle ta och dammsuga lite på en gång kanske?

Jag hade lite av en katastrof igår. Satt och jobbade med ett skolprojekt i köket sent igår natt och tyckte att jag hörde svaga ljud från hallen men tänkte att det säkert var nån av de andra som var uppe och tassade. När jag skulle gå på toa och öppnar dörren till den mörka hallen hör jag plötsligt "plask plask". Jag står i en mindre Vättern av tvättmaskinsvatten, avrinningsslangen som vanligen ska gå till badkaret hade slingrat sig ut och ALLT vatten hade pumpats ut på golvet. I badrummet i denna lägenhet finns nämligen ingen avrinning (de har inte uppfunnit det här) så det vara bara att ställa sig och svabba hall, badrum och till och med köket halv två på natten... Suck på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0